Zwroty towaru i reklamacje

1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie objęte są rękojmią za wady oraz odpowiedzialnością Sklepu za niezgodność towaru z umową. Dodatkowo towary objęte są gwarancją producentów w przypadkach, w których taka gwarancja jest udzielona.

2. Klient po otrzymaniu przesyłki sprawdza stan przesyłki (ew. uszkodzenia) i zgodność z dokumentem przewozowym (zamawiane towary i ich ilości). Wszelkie zastrzeżenia odnośnie stanu przesyłki MUSZĄ być opisane w protokole niezgodności lub na liście przewozowym w obecności kuriera i opatrzone jego podpisem - jest to warunek NIEZBĘDNY przy rozpatrywaniu ewentualnych reklamacji.

3. Załączenie wszystkich niezbędnych załączników.

Reklamacje składa się mailem : esklep@jumbpol.pl

wymagane informacje :

  • imię i nazwisko klienta (w tytule wiadomości konieczny dopisek:
    "REKLAMACJA" JAN KOWALSKI zam. nr XXXX
  • nr kontaktowy
  • nr zamówienia (w tytule wiadomości)
  • reklamowany towar/ilość sztuk do reklamacji
  • rodzaj wady ( uszkodzenie, pomyłka magazynu, niedobór, kalibracja/odcień, itp.)
  • oczekiwanie klienta (wymiana towaru/zwrot pieniędzy - dane do przelewu: nr konta, adres itp.)

wymagane załączniki :

  • skan protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności kuriera i potwierdzonego jego podpisem*
  • formularz reklamacji/zwrotu*
  • zdjęcia reklamowanego towaru*

(*WYMAGANE DO ROZPATRZENIA REKLAMACJI)

3.Wady jawne, należy zgłaszać przed ułożeniem, zabudowaniem, zamontowaniem, itp. w terminie 7 dni od daty dostawy.

Logowanie