Jak złożyć zamówienie?

1. Przeglądanie oferty
Strategicznymi punktami nawigacyjnymi w naszym sklepie są dwa pola. Pole esklep i pole boczne nawigacji oraz pole „wpisz szukaną frazę” (ramki zielone)

Za pomocą menu bocznego możemy przenieść się do wybranej fabryki produktów, a następnie do wybranej kolekcji.
Pole nawigacji (ramka żółta) spełnia również strategiczną rolę w naszym sklepie. Informuje nas na jakim poziomie oferty i w jakiej kategorii dokładnie teraz się znajdujemy. Dodatkowo umożliwia szybkie przejście do wyższych kategorii. W momencie gdy oglądamy konkretną płytkę w polu nawigacji pokazuje nam się nazwa kolekcji z której płytka pochodzi, nazwa producenta oraz rodzaj kategorii do której przydzielona jest oglądana płytka.
W zakładkach Promocje, Nowości, Bestsellery (ramka niebieska) znajdujemy produkty promowane.

2. Zamówienie.
Jeżeli zamiast przycisku „Do koszyka” ukazuje się przycisk „Wyślij formularz z zapytaniem o produkt”, prosimy o kontakt w celu ustalenia najbliższej możliwego terminu realizacji danego zamówienia (zazwyczaj jest to około 7 dni).
Aby zamówić wybrany produkt, należy kliknąć na napis "Do koszyka".
Po wykonaniu tej operacji przeglądarka przejdzie do strony z zawartością koszyka. Można wtedy złożyć zamówienie, bądź kontynuować zakupy. Przeglądarka przechodzi do strony, na której musimy podać dane do zamówienia. W naszym sklepie istnieje możliwość rejestracji klientów. Gdy założymy sobie konto, przy każdym zakupie wystarczy się tylko zalogować. Rejestracja również daje naszym klientom możliwość dodawania produktów do kategorii „dodaj do ulubionych”

Konieczne jest wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką (*). Następnie wybieramy formę płatności i zatwierdzamy zamówienie. Dalsze instrukcje przekazane zostaną drogą mailową po złożeniu zamówienia.
 

Logowanie